hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI

Ivan-Damir Anić
Sunčana Piri Rajh
Edo Rajh

Puni tekst: hrvatski, pdf (172 KB) str. 137-150 preuzimanja: 2.715* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Piri Rajh, S. i Rajh, E. (2010). UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI. Ekonomski pregled, 61 (3-4), 137-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/52259
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI." Ekonomski pregled, vol. 61, br. 3-4, 2010, str. 137-150. https://hrcak.srce.hr/52259. Citirano 28.10.2020.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Sunčana Piri Rajh i Edo Rajh. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI." Ekonomski pregled 61, br. 3-4 (2010): 137-150. https://hrcak.srce.hr/52259
Harvard
Anić, I., Piri Rajh, S., i Rajh, E. (2010). 'UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI', Ekonomski pregled, 61(3-4), str. 137-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/52259 (Datum pristupa: 28.10.2020.)
Vancouver
Anić I, Piri Rajh S, Rajh E. UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI. Ekonomski pregled [Internet]. 2010 [pristupljeno 28.10.2020.];61(3-4):137-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52259
IEEE
I. Anić, S. Piri Rajh i E. Rajh, "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI", Ekonomski pregled, vol.61, br. 3-4, str. 137-150, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/52259. [Citirano: 28.10.2020.]

Sažetak
Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.

Ključne riječi
sklonost kvaliteti; cjenovna osjetljivost; sklonost markama; lojalnost marki

Hrčak ID: 52259

URI
https://hrcak.srce.hr/52259

[engleski]

Posjeta: 4.577 *