Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI

Ivan-Damir Anić
Sunčana Piri Rajh
Edo Rajh


Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 137-150

preuzimanja: 3.507

citiraj


Sažetak

Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.

Ključne riječi

sklonost kvaliteti; cjenovna osjetljivost; sklonost markama; lojalnost marki

Hrčak ID:

52259

URI

https://hrcak.srce.hr/52259

Datum izdavanja:

20.4.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.065 *