Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Lista za procjenu kvalitete zadataka

Natalija Ćurković orcid id orcid.org/0000-0002-3731-9619 ; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Josip Šabić ; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Jasminka Buljan Culej ; Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja


Puni tekst: hrvatski pdf 642 Kb

str. 257-273

preuzimanja: 2.404

citiraj


Sažetak

Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihova recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.

Ključne riječi

test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa

Hrčak ID:

83100

URI

https://hrcak.srce.hr/83100

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.227 *