Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska

Tanja Kesić ; Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Ivana Pavlić ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: engleski pdf 197 Kb

str. 7-25

preuzimanja: 1.801

citiraj


Sažetak

Konkurencija na turističkom tržištu postaje sve oštrija, i to ne samo među zemljama jedne regije nego i među regijama na svjetskoj, odnosno na globalnoj razini. Da bi se postigli što veći efekti, za turiste se bori veliki broj postojećih, ali i novih destinacija koji svoju prednost u odnosu na konkurenciju zasnivaju prije svega na percipiranom imidžu. Pri kreiranju politike turističke destinacije prijeko je potrebno staviti naglasak na formiranje pozitivnog imidža destinacije na ciljnim tržištima kako bi se mogla realizirati konkurentska prednost destinacije. U radu se analiziraju i istražuju elementi koji utječu na formiranje pozitivnog imidža destinacije na primjeru turističke destinacije Dubrovnika. Cilj i svrha istraživanja jest utvrditi važnost formiranja pozitivnog imidža turističke destinacije koji je odlučujući čimbenik u kreiranju turističke politike. No on je isto tako važan i u procesu donošenja odluke o odabiru turističke destinacije. Provedeno je empirijsko istraživanje primjenjujući anketno istraživanje na uzorku od 355 slučajno odabranih turista koji su boravili u Dubrovniku. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju dosadašnje zanemarivanje važnosti imidža kao presudnog čimbenika u kreiranju turističke politike Dubrovnika kao destinacije što dugoročno može imati negativne implikacije na njegovu konkurentnost. Stoga se radom upućuje na nužnost daljnjeg i kontinuiranog istraživanja determinirajućih čimbenika koji utječu na formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije Dubrovnika.

Ključne riječi

imidž; turistička destinacija; Path analiza; Dubrovnik

Hrčak ID:

74449

URI

https://hrcak.srce.hr/74449

Datum izdavanja:

15.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.920 *