Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE STAVOVA STUDENATA ODGOJITELJSKOG STUDIJA O UPORABI INTERNETA

Abdülkadir Kabadayı ; A.K. Faculty of Education, Konya University, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 658 Kb

str. 233-255

preuzimanja: 483

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 658 Kb

str. 233-255

preuzimanja: 608

citiraj


Sažetak

U današnje vrijeme, opće je poznato da je Internet najučinkovitiji i strahovito brz mrežni alat za pristup znanju na način drugačiji od tradicionalne učioničke nastave, zahvaljujući suvremenim dostignućima u telekomunikacijama i tehnologiji Interneta. Zbog toga je neizbježno integrirati te tehnologije u obrazovne programe i tako povećati uspjeh i primijeniti znanje. Cilj studije je steći cjelovito znanje o stavovima budućih odgojitelja djece predškolskog uzrasta u Turskoj o uporabi Interneta. U tu svrhu je 234 ispitanika, budućih odgojitelja djece predškolskog uzrasta, dobilo "Skalu stavova o uporabi Interneta" / “Internet Use Attitude Scale (IUAS)”. Podaci prikupljeni uporabom navedene Skale analizirani su uporabom SPSS programskog paketa. Uporabljen je Nezavisni t-test da bi se ustanovilo postoji li značajna korelacija između stavova budućih odgojitelja s obzirom na vrstu škole i uvjeta dostupnosti pristupa Internetu. Uz to je korišten i jednosmjerna ANOVA da bi se ustanovilo postoji li značajna korelacija među odgovorima ispitanika i njihovoj razini i učestalosti uporabe Interneta. Istraživanjem je ustanovljeno da postoji značajna razlika s obzirom na vrstu škole koju ispitanik polazi, uvjetima dostupnosti pristupa Internetu, razini Internetske pismenosti i učestalosti uporabe Interneta u većini dimenzija navedene IUA skale. Kao posljednji naputak, istraživačima i nastavnicima su dane neke preporuke o načinima integracije Internetske tehnologije

Ključne riječi

Pristup Internetu; Internetska pismenost; učestalost uporabe Interneta; Skala stavova uporabe Interneta; razina uporabe Interneta

Hrčak ID:

84131

URI

https://hrcak.srce.hr/84131

Datum izdavanja:

27.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.184 *