Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRIMJENA STRATEGIJSKOG MARKETINGA U TURBULENTNOM OKRUŽENJU

BRANKA MEHULIĆ ; VELEUČILIŠTE U KARLOVCU


Puni tekst: hrvatski pdf 81 Kb

str. 177-186

preuzimanja: 800

citiraj


Sažetak

Današnji poslovni svijet suočen je s naglim i dramatičnim promjenama u političkom, ekonomskom, tehnološkom, društvenom pa i prirodnom okruženju. Kompleksnost i turbulentne promjene okruženja izvor su nesigurnosti i neizvjesnosti poslovnih subjekata u identifikaciji prilika i prijetnji okruženja i adaptaciji promjenama. Nesigurnost i neizvjesnost potencira dileme u izboru efikasne poslovne
koncepcije organizacije, pa tako i koncepcije strategijskog marketinga. Ipak, primjeri uspješnih hrvatskih tvrtki iz ne tako davne ekstremno turbulentne prošlosti, koji su primjenjujući koncepciju strategijskog marketinga uspješno prebrodile
krizu i razvijale se u ekstremnim uvjetima, potvrđuju neophodnost primjene strateškog pristupa marketingu. Cilj ovog rada je ukazati na neophodnost primjene koncepcije strategijskog marketinga u odgovoru organizacija na iskušenja turbulentnog okruženja te ponuditi moguće strateške marketinške opcije za buduće izazove.

Ključne riječi

strategijski marketing; promjene u turbulentnom okruženju

Hrčak ID:

87853

URI

https://hrcak.srce.hr/87853

Datum izdavanja:

20.8.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.562 *