Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija

Lidija Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Gordana Ercegovac-Jagnjić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Blanka Bogunović ; Faculty of Musical Arts, University of Belgrade


Puni tekst: hrvatski pdf 792 Kb

str. 1033-1056

preuzimanja: 602

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 792 Kb

str. 1033-1056

preuzimanja: 328

citiraj


Sažetak

Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja.
Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.

Ključne riječi

cjeloživotno obrazovanje; glazbene kompetencije; metodika glazbene kulture; obrazovanje učitelja

Hrčak ID:

113282

URI

https://hrcak.srce.hr/113282

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.046 *