Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu

Dubravka Sinčić Ćorić
Iva Vorkapić


Puni tekst: hrvatski pdf 282 Kb

str. 339-351

preuzimanja: 1.219

citiraj


Sažetak

Zadovoljstvo organizacijskih kupaca, njihova lojalnosti te reputacija industrijskog izvora predmet su sve većeg broja istraživanja. Utvrđen je utjecaj lojalnosti na profitabilnost poslovanja, zbog čega mnoga poduzeća teže razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Za kupce su proizvodni asortiman i reputacija važni kriteriji u odabiru industrijskog izvora. Rezultati istraživanja provedenog za potrebe ovog rada potvrđuju teorijske postavke o međusobnoj povezanosti varijabli. Svi su promatrani odnosi (povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i lojalnosti kupaca; povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i reputacije industrijskog izvora; te povezanost reputacije industrijskog izvora i lojalnosti kupaca) pokazali pozitivnu i statistički značajnu povezanost

Ključne riječi

zadovoljstvo proizvodnim asortimanom; lojalnost industrijskom izvoru; reputacija na poslovnim tržištima

Hrčak ID:

30963

URI

https://hrcak.srce.hr/30963

Datum izdavanja:

1.12.2008.

Posjeta: 2.769 *