Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/tab.09.2011.19

Talijanizmi u reklamnom diskursu

Anastazija Vlastelić orcid id orcid.org/0000-0002-3280-0809 ; Odsjek za kroatistiku, Filozofski fakultet u Rijeci
Diana Stolac orcid id orcid.org/0000-0002-3014-8386 ; Odsjek za kroatistiku, Filozofski fakultet u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 118 Kb

str. 248-257

preuzimanja: 1.687

citiraj


Sažetak

Višestoljetna je prisutnost talijanskoga jezika na sjevernojadranskom i dalmatinskom području, što zbog geografskih, što zbog društveno-političkih razloga, utjecala na kulturu i na hrvatski jezik tih krajeva. Stoga je velik broj talijanizama i danas prisutan u govorima Rijeke, njezine uže i šire okolice te Istre i Dalmacije. U radu se analizira udjel talijanizama i makaronizama u reklamama prisutnima na spomenutome području tijekom 2007. i 2008. godine, ali se komentiraju i reklame iz širega područja u kojima se rabe talijanizmi.

Ključne riječi

reklama; reklamni diskurs; slogan; hrvatski jezik; talijanizam; makaronizam

Hrčak ID:

102939

URI

https://hrcak.srce.hr/102939

Datum izdavanja:

20.12.2011.

Posjeta: 2.434 *