Izvorni znanstveni članak
Reklamni zavod Imago i komercijalni grafički dizajn u Hrvatskoj 1920-ih
Lovorka Magaš
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za povijest umjetnosti
Sažetak
Autorica donosi do sada nepoznata rješenja oglasa kojima je Zavod za znanstveno proučavanje reklame i umjetničku reklamnu
produkciju Imago obilježio komercijalni grafički dizajn i oglašavanje u Hrvatskoj potkraj 1920-ih te analizira položaj zavoda u
kontekstu kulturne i povijesno-gospodarske situacije u zemlji. Reklame se promatraju kao reprezentativni primjeri vizualne kulture
svoga vremena i nosioci svih ključnih odrednica art decoa, te kao složene strukture u kojima su vidljivi utjecaji drugih medija.
Ključne riječi
vizualna komunikacija; komercijalni grafički dizajn; oglašavanje; Imago; art deco; avangarda; Miroslav Feller; Sergije Glumac; Vladimir Mirosavljević
Hrčak ID:
105253
URI
Datum izdavanja:
15.12.2008.
Posjeta: 1.448 *