Kalokagathia, Vol. 1 No. 2, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Prilog humanističkoj teoriji nastave
Olivera Knežević Florić
; Odsek za pedagogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija
Stefan Ninković
; Odsek za pedagogiju, Filozofski fakultet u Novom Sadu, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija
Sažetak
U radu se iz kuta interpretativne paradigme razmatra distinkcija razumijevanja procesa nastave kao odgovornosti prema drugome (teorija moralne orijentacije prema drugome, E. Levinas) i nastave kao instrumentalnog čina određenog epistemologijom (humanistički pristup obrazovanju). U tom smislu, autori se, nakon analize procesa nastave u humanističkom diskursu, određuju prema nastavi kao etičkom odnosu u kojem bi se nastavnici trebali odreći svog položaja ‘’na sigurnoj strani znanja’’ i preuzeti odgovornost za drugog (učenika), iz vizure njegove izuzetnosti i osjetljivosti.
Ključne riječi
Humanistički pristup obrazovanju; nastava; "drugi"; etički odnos
Hrčak ID:
106988
URI
Datum izdavanja:
10.10.2012.
Posjeta: 1.117 *