Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Koncept poduzetničkog obrazovanja – primjer međunarodnog centra za poduzetničke studije sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

Sunčica Oberman Peterka ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Mirela Alpeza ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Osijeku


Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 93-103

preuzimanja: 976

citiraj


Sažetak

Poduzetničko obrazovanje je područje rastućega interesa na sveučilištima, poslovnim i javnim školama širom svijeta. Najvažnija uloga poduzetničkoga obrazovanja je razvijanje poduzetničkih vještina, ponašanja i osobina, koji će pojedincima osigurati snalaženje u uvjetima velike nesigurnosti i kompleksnosti uvjetovane
pritiscima globalizacije na društvo, organizaciju i pojedinca. Unatoč tome, među teoretičarima ovog područja još uvijek ne postoji konsenzus oko koncepta poduzetničkoga obrazovanja, što dovodi do različitih shvaćanja o tome što bi trebao biti cilj poduzetničkoga obrazovanja, kako se organizira, kojim metodama i pedagogijom se služi te tko je kompetentan i tko treba sudjelovati u izvođenju programa. Pojava sve većeg broja poduzetničkih programa generirala je čitav niz važnih pitanja čiji odgovori omogućuju definiranje okosnice sadržaja, izvedbe i organizacijskog pozicioniranja poduzetničkoga obrazovanja.
U ovom radu analizirani su razvoj i pozicioniranost poduzetničkih programa na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku koji se razvijaju u okviru Međunarodnog centra za poduzetničke studije (ICES – International Centre for Entrepreneurial Studies).

Ključne riječi

poduzetničko obrazovanje; poduzetništvo; sveučilište

Hrčak ID:

107956

URI

https://hrcak.srce.hr/107956

Datum izdavanja:

24.7.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.006 *