Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Aktivno sudjelovanje studenata u teoretskoj i praktičnoj nastavi

Dora Gabrić ; Katedra za fiziologiju Stomatološkog fakulteta, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 3.355 Kb

str. 25-29

preuzimanja: 365

citiraj


Sažetak

Jedan od osnovnih problema u reformi fakultetske nastave je postizavanje što bolje aktivacije studenata u procesu njihove naobrazbe. U tu se svrhu predlaže promjena nastavnog plana u smislu horizontalne i vertikalne koordinacije nastave te uvođenje već provjerenih suvremenih metoda rada, koje su na nekim fakultetima dale dobre rezultate. U teoretskoj nastavi trebalo bi predavanja zamijeniti seminarima, za koje bi se studenti pripremali ne samo iz udžbenika klasičnog tipa, već i pomoću programiranih tekstova, koji više pobuđuju znatiželju studenata i omogućuju im da lakše provjeravaju napredovanje u učenju. Praktični raci u okviru općemedicinskih predmeta mogao bi više aktivirati studente, kad bi se timski obrađivali multidisciplinarni eksperimentalni zadaci. Da bi se studenti što bolje pripremili za svoj budući rad u zajednici, predlaže se da se već tokom studija svakom studentu povjeri briga o zdravstvenom stanju članova jedne brojnije obitelji. Napose se naglašava potreba privikavanja studenata da kontinuirano prate stručnu literaturu. Konačno, izražava se mišljenje , da bi svi pokušaji poboljšanja studentske aktivnosti bili uspješniji, kad bi se uveo tutorski sistem rada, u kojem bi se male skupine studenata povjeravale nadzoru i brizi jednog asistenta.

Ključne riječi

Hrčak ID:

108206

URI

https://hrcak.srce.hr/108206

Datum izdavanja:

15.3.1969.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.020 *