hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta

Ivo Miše ; Zavod za oralnu kirurgiju Stomatološkog fakulteta, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 30-35 preuzimanja: 161* citiraj
APA 6th Edition
Miše, I. (1969). Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta. Acta stomatologica Croatica, 4 (1), 30-35. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108207
MLA 8th Edition
Miše, Ivo. "Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta." Acta stomatologica Croatica, vol. 4, br. 1, 1969, str. 30-35. https://hrcak.srce.hr/108207. Citirano 28.10.2020.
Chicago 17th Edition
Miše, Ivo. "Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta." Acta stomatologica Croatica 4, br. 1 (1969): 30-35. https://hrcak.srce.hr/108207
Harvard
Miše, I. (1969). 'Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta', Acta stomatologica Croatica, 4(1), str. 30-35. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108207 (Datum pristupa: 28.10.2020.)
Vancouver
Miše I. Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1969 [pristupljeno 28.10.2020.];4(1):30-35. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108207
IEEE
I. Miše, "Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta", Acta stomatologica Croatica, vol.4, br. 1, str. 30-35, 1969. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108207. [Citirano: 28.10.2020.]

Sažetak
Autor je razradio princip zornosti u svim oblicima nastave: predavanja, seminari, konzultacije, demonstracije, konzultativne demonstracije, pretkliničke vježbe, osnove znanstvenog rada. Istovremeno daje karakteristike svakog oblika nastave gledajući ga na suvremen i negdje sasvim nov način. Uvod i pojam konzultativne demonstracije, gdje je po njegovom shvaćanju student osnovni faktor, a nastavnik samo onaj koji pomaže da student uoči ono što je bitno. U početku zato izabire tipične, a kasnije atipične slučajeve. Posebno zastupa gledište, da je student u studiju stomatoloških predmeta aktivni faktor, koji posebno na vježbama postavlja dijagnozu, prognozu i provodi terapiju. Čitav studij dakle treba usmjeriti tako, da se student pripremi za to i da to adekvatno izvrši. Autor dalje smatra da u modernizaciji nastave treba primijeniti sve oblike nastave, ali da ne treba očekivati od jednog oblika nastave više nego što on može dati i da davanje prednosti jednom obliku može zahtijevati samo specifičnost predmeta.

Hrčak ID: 108207

URI
https://hrcak.srce.hr/108207

[engleski] [njemački]

Posjeta: 337 *