Prethodno priopćenje
Gospodarsko značenje hrvatskoga poduzetništva - šanse i zamke
Marica Škrtić
Mihaela Mikić
Sažetak
Poduzetništvo u malim, srednjim i velikim poduzećima predstavlja generator gospodarskog razvoja i zapošljavanja u svim nacionalnim ekonomijama suvremenog svijeta. U Republici Hrvatskoj, poduzetništvo zbog visokih stopa nezaposlenosti i ekonomske neefikasnosti gospodarstva u cjelini, predstavlja mogući potencijal gospodarskog prosperiteta. Međutim, ekonomski položaj malih i srednjih poduzeća u uvjetima globalizacije postaje sve složeniji, njihov životni vijek sve kraći, konkurencija iz dana u dan veća, potrošači sve zahtjevniji. U cilju jačanja gospodarskog značaja hrvatskog malog poduzetništva, prije svega treba povećati ekonomsku efikasnost poslovanja hrvatskih malih i srednjih poduzeća, podići razinu tehničko-tehnološke opremljenosti, kadrovske stručnosti, menadžerske sposobnosti… Započeti proces klasterizacije u Republici Hrvatskoj može predstavljati dobar put za povećanje ekonomske efikasnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća.
Ključne riječi
Poduzetništvo; gospodarski rast; produktivnost poslovanja; globalna konkurentnost
Hrčak ID:
10965
URI
Datum izdavanja:
1.12.2006.
Posjeta: 8.802 *