hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta

Ivanka Buzov

Puni tekst: hrvatski, pdf (256 KB) str. 303-315 preuzimanja: 337* citiraj
APA 6th Edition
Buzov, I. (2008). Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta. Godišnjak Titius, 1 (1), 303-315. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111982
MLA 8th Edition
Buzov, Ivanka. "Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta." Godišnjak Titius, vol. 1, br. 1, 2008, str. 303-315. https://hrcak.srce.hr/111982. Citirano 18.09.2019.
Chicago 17th Edition
Buzov, Ivanka. "Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta." Godišnjak Titius 1, br. 1 (2008): 303-315. https://hrcak.srce.hr/111982
Harvard
Buzov, I. (2008). 'Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta', Godišnjak Titius, 1(1), str. 303-315. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111982 (Datum pristupa: 18.09.2019.)
Vancouver
Buzov I. Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta. Godišnjak Titius [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.09.2019.];1(1):303-315. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111982
IEEE
I. Buzov, "Obrazovanje za okoliš: kratak pregled razvoja koncepta", Godišnjak Titius, vol.1, br. 1, str. 303-315, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111982. [Citirano: 18.09.2019.]

Sažetak
Od sedamdesetih godina prošlog stoljeća, otkad se uočavaju globalni
ekološki problemi, prestaje se govoriti o tradicionalnom obrazovanju za zaštitu prirode i započinje razvijati koncept obrazovanja za okoliš. Tada se bilježe i počeci iznimno širokog angažmana svjetskih organizacija i vlada razvijenih zemalja na obrazovanju za promjene i izazove koje doživljava moderno društvo, a koje traže i pripremljenost pojedinca kroz primjereno obrazovanje. Dinamika stvaranja strategija, operativnih planova i curriculuma u svezi s razvojem koncepta obrazovanja za okoliš govori o tome da je riječ o razvojnom, a ne o statičkom tipu obrazovanja. Pored naglašavanja
potrebe za stjecanjem multidisciplinarnih znanja o prirodi, okolišu i društvu, obrazovanje za okoliš podrazumijeva i učenje za primjereno djelovanje prema okolišu. Stoga se drži da se radi o procesu koje sadrži tri dimenzije, podjednako usmjerenom prema povećanju znanja, poboljšanju vještina i izgradnji stavova i svijesti u svezi s
okolišem.

Ključne riječi
obrazovanje za okoliš; održivi razvoj; svijest o okolišu; zaštita prirode; znanje o okolišu

Hrčak ID: 111982

URI
https://hrcak.srce.hr/111982

Posjeta: 623 *