hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305

Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj

Andreja Pirc Barčić ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Darko Motik ; Šumarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (525 KB) str. 281-291 preuzimanja: 1.374* citiraj
APA 6th Edition
Pirc Barčić, A. i Motik, D. (2013). Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj. Drvna industrija, 64 (4), 281-291. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305
MLA 8th Edition
Pirc Barčić, Andreja i Darko Motik. "Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj." Drvna industrija, vol. 64, br. 4, 2013, str. 281-291. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305. Citirano 28.07.2021.
Chicago 17th Edition
Pirc Barčić, Andreja i Darko Motik. "Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj." Drvna industrija 64, br. 4 (2013): 281-291. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305
Harvard
Pirc Barčić, A., i Motik, D. (2013). 'Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj', Drvna industrija, 64(4), str. 281-291. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305
Vancouver
Pirc Barčić A, Motik D. Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj. Drvna industrija [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.07.2021.];64(4):281-291. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305
IEEE
A. Pirc Barčić i D. Motik, "Analiza stanja tvrtki u proizvodnji namještaja u Republici Hrvatskoj", Drvna industrija, vol.64, br. 4, str. 281-291, 2013. [Online]. https://doi.org/10.5552/drind.2013.1305

Sažetak
Proizvodnja namještaja oduvijek je bila važan segment gospodarstva Republike Hrvatske. Da bi se potencijali hrvatske industrije namještaja što bolje iskoristilite da bi se potrebne promjene mogle provesti na odgovarajući način, prethodno je važno utvrditi početno/trenutačno stanje tvrtki. Zbog navedenoga, cilj rada bio je analizirati opće, proizvodne, tehnološke, marketinške i tržišne segmente u hrvatskim tvrtkama za proizvodnju namještaja.Istraživanje je provedeno na području Republike Hrvatske, u tvrtkama kojima je proizvodnja namještaja glavna djelatnost poslovanja. Od 409 potencijalnih ispitanika u istraživanju je sudjelovalo njih 77. Analiza je pokazala kako je stanje u hrvatskim tvrtkama za proizvodnju namještaja na zadovoljavajućoj razini, iako je uvijek potrebno težiti što je moguće boljim općim i proizvodnim, tehnološkim, marketinškim i tržišnim aktivnostima.

Ključne riječi
proizvodnja namještaja; analiza stanja; proizvodne operacije i tehnologija; marketing; tržište

Hrčak ID: 112669

URI
https://hrcak.srce.hr/112669

[engleski]

Posjeta: 2.166 *