Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima

Josip Mikulić
Vedran Vlaić


Puni tekst: hrvatski pdf 337 Kb

str. 55-74

preuzimanja: 988

citiraj


Sažetak

Omladinski turizam važan je dio turističkog tržišta. Njegova važnost još nije prepoznata u mnogim zemljama, što je dijelom posljedica nedovoljne upoznatosti s tim tržišnim segmentom. U cilju bolje prilagodbe mladim putnicima, turističkom sektoru potrebne su informacije o navikama i načinu ponašanja mladih turista na putovanjima. U ovom radu iznijeti su rezultati primarnog istraživanja provedenog na 138 mladih državljana Republike Hrvatske s ciljem utvrđivanja njihovih navika u međunarodnim putovanjima. Pokazalo se da prosječno putovanje traje 6,14 noćenja, mladi troše 425 kuna po noćenju, najčešće putuju s prijateljima, dominantni motivi su odmor i razonoda, a kao izvor informacija i sredstvo rezerviranja elemenata putovanja najviše koriste Internet. Rezultati su slični onima iz međunarodnih istraživanja, no teško ih je potpuno uspoređivati, što zbog razlika u uzorcima, što zbog vremenskog odmaka od pojedinih stranih istraživanja. Istraživanje daje koristan uvid u navike mladih hrvatskih putnika te bi ga bilo zanimljivo proširiti dodatnim pitanjima i periodički provoditi.

Ključne riječi

omladinski turizam; putovanja mladih; turistička politika; turističke niše

Hrčak ID:

112985

URI

https://hrcak.srce.hr/112985

Datum izdavanja:

1.12.2013.

Posjeta: 2.478 *