hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima

Josip Mikulić
Vedran Vlaić

Puni tekst: hrvatski, pdf (337 KB) str. 55-74 preuzimanja: 561* citiraj
APA 6th Edition
Mikulić, J. i Vlaić, V. (2013). Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2), 55-74. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112985
MLA 8th Edition
Mikulić, Josip i Vedran Vlaić. "Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 11, br. 2, 2013, str. 55-74. https://hrcak.srce.hr/112985. Citirano 15.08.2020.
Chicago 17th Edition
Mikulić, Josip i Vedran Vlaić. "Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 11, br. 2 (2013): 55-74. https://hrcak.srce.hr/112985
Harvard
Mikulić, J., i Vlaić, V. (2013). 'Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11(2), str. 55-74. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112985 (Datum pristupa: 15.08.2020.)
Vancouver
Mikulić J, Vlaić V. Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2013 [pristupljeno 15.08.2020.];11(2):55-74. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112985
IEEE
J. Mikulić i V. Vlaić, "Analiza navika mladih Hrvata u međunarodnim turističkim putovanjima", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.11, br. 2, str. 55-74, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112985. [Citirano: 15.08.2020.]

Sažetak
Omladinski turizam važan je dio turističkog tržišta. Njegova važnost još nije prepoznata u mnogim zemljama, što je dijelom posljedica nedovoljne upoznatosti s tim tržišnim segmentom. U cilju bolje prilagodbe mladim putnicima, turističkom sektoru potrebne su informacije o navikama i načinu ponašanja mladih turista na putovanjima. U ovom radu iznijeti su rezultati primarnog istraživanja provedenog na 138 mladih državljana Republike Hrvatske s ciljem utvrđivanja njihovih navika u međunarodnim putovanjima. Pokazalo se da prosječno putovanje traje 6,14 noćenja, mladi troše 425 kuna po noćenju, najčešće putuju s prijateljima, dominantni motivi su odmor i razonoda, a kao izvor informacija i sredstvo rezerviranja elemenata putovanja najviše koriste Internet. Rezultati su slični onima iz međunarodnih istraživanja, no teško ih je potpuno uspoređivati, što zbog razlika u uzorcima, što zbog vremenskog odmaka od pojedinih stranih istraživanja. Istraživanje daje koristan uvid u navike mladih hrvatskih putnika te bi ga bilo zanimljivo proširiti dodatnim pitanjima i periodički provoditi.

Ključne riječi
omladinski turizam; putovanja mladih; turistička politika; turističke niše

Hrčak ID: 112985

URI
https://hrcak.srce.hr/112985

Posjeta: 1.097 *