hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole

Giovanni Cravotta ; Istituto Teologico S. Tommaso, Messina, Italija

Puni tekst: hrvatski, pdf (104 KB) str. 137-144 preuzimanja: 125* citiraj
APA 6th Edition
Cravotta, G. (2006). Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole. Kateheza, 28 (2), 137-144. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113779
MLA 8th Edition
Cravotta, Giovanni. "Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole." Kateheza, vol. 28, br. 2, 2006, str. 137-144. https://hrcak.srce.hr/113779. Citirano 01.12.2020.
Chicago 17th Edition
Cravotta, Giovanni. "Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole." Kateheza 28, br. 2 (2006): 137-144. https://hrcak.srce.hr/113779
Harvard
Cravotta, G. (2006). 'Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole', Kateheza, 28(2), str. 137-144. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113779 (Datum pristupa: 01.12.2020.)
Vancouver
Cravotta G. Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole. Kateheza [Internet]. 2006 [pristupljeno 01.12.2020.];28(2):137-144. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113779
IEEE
G. Cravotta, "Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole", Kateheza, vol.28, br. 2, str. 137-144, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113779. [Citirano: 01.12.2020.]

Sažetak
Autor promatra vjeroučitelja i njegovu ulogu u školi kao odgojnoj zajednici. U svijetu u kojem se uočava kriza vrednota odgoj osobe osobito je značajan zadatak škole. Vjeroučitelj osposobljava učenike za kritičnost u postmodernom društvu. Pomaže im da u raznim dimenzijama sazrijevaju kao slobodne i odgovorne osobe. U svojoj specifičnoj stručnoj ulozi, vjeroučitelj pomaže učenicima da otkriju smisao i istinu koje se odnose na transcendentno. Istovremeno surađuje s ostalim djelatnicima u školi kako bi škola bila i odgojna zajednica.

Ključne riječi
vjeroučitelj u suvremenoj školi; vrednovanje škole; škola kao mjesto odgoja

Hrčak ID: 113779

URI
https://hrcak.srce.hr/113779

[njemački]

Posjeta: 260 *