Izvorni znanstveni članak
Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole
Giovanni Cravotta
; Istituto Teologico S. Tommaso, Messina, Italija
Sažetak
Autor promatra vjeroučitelja i njegovu ulogu u školi kao odgojnoj zajednici. U svijetu u kojem se uočava kriza vrednota odgoj osobe osobito je značajan zadatak škole. Vjeroučitelj osposobljava učenike za kritičnost u postmodernom društvu. Pomaže im da u raznim dimenzijama sazrijevaju kao slobodne i odgovorne osobe. U svojoj specifičnoj stručnoj ulozi, vjeroučitelj pomaže učenicima da otkriju smisao i istinu koje se odnose na transcendentno. Istovremeno surađuje s ostalim djelatnicima u školi kako bi škola bila i odgojna zajednica.
Ključne riječi
vjeroučitelj u suvremenoj školi; vrednovanje škole; škola kao mjesto odgoja
Hrčak ID:
113779
URI
Datum izdavanja:
12.6.2006.
Posjeta: 1.042 *