Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Specifičan doprinos vjeroučitelja vrednovanju škole

Giovanni Cravotta ; Istituto Teologico S. Tommaso, Messina, Italija


Puni tekst: hrvatski pdf 104 Kb

str. 137-144

preuzimanja: 205

citiraj


Sažetak

Autor promatra vjeroučitelja i njegovu ulogu u školi kao odgojnoj zajednici. U svijetu u kojem se uočava kriza vrednota odgoj osobe osobito je značajan zadatak škole. Vjeroučitelj osposobljava učenike za kritičnost u postmodernom društvu. Pomaže im da u raznim dimenzijama sazrijevaju kao slobodne i odgovorne osobe. U svojoj specifičnoj stručnoj ulozi, vjeroučitelj pomaže učenicima da otkriju smisao i istinu koje se odnose na transcendentno. Istovremeno surađuje s ostalim djelatnicima u školi kako bi škola bila i odgojna zajednica.

Ključne riječi

vjeroučitelj u suvremenoj školi; vrednovanje škole; škola kao mjesto odgoja

Hrčak ID:

113779

URI

https://hrcak.srce.hr/113779

Datum izdavanja:

12.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 670 *