Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Promidžba

José Gómez Palacios ; Valencia, Španjolska


Puni tekst: hrvatski pdf 121 Kb

str. 171-181

preuzimanja: 253

citiraj


Sažetak

Polazeći od povijesti promidžbe i modernih tehnologija oglašavanja, posebice televizije, članak ukratko prikazuje etičko razmišljanje o potrošnji te iznad svega ukazuje na skup mogućnosti odgojnog posredovanja na području promidžbe, marki proizvoda i potrošnje među mladima. Nije dovoljno kritički se osvrnuti na promidžbu kao na fenomen; iznad svega je važno pomoći mladima da i osobno postanu toga svjesni.

Ključne riječi

promidžba; odgoj mladih za svijet oglašavanja

Hrčak ID:

113782

URI

https://hrcak.srce.hr/113782

Datum izdavanja:

12.6.2006.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 883 *