Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Interpersonalna komunikacija u nastavi školskog vjeronauka

Josip Šimunović orcid id orcid.org/0000-0003-0253-1393 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 137 Kb

str. 101-113

preuzimanja: 979

citiraj


Sažetak

Autor u članku govori o interpersonalnoj komunikaciji u nastavi školskoga vjeronauka. Mnogi danas posvećuju veliku pozornost vještinama pravilna i uspješna komuniciranja, te rezultatima komunikacijskih znanosti. Vjeroučitelji, zbog specifičnosti svoga zvanja i institucije u kojoj djeluju, njeguju i promiču pravilnu komunikaciju s osobama koje svakodnevno susreću. U nastavi školskoga vjeronauka ne smiju zaboraviti zakonitosti pravilne komunikacije. Razne rasprave o ljudskoj komunikaciji mogu katehezi pružiti praktične upute koje su temeljnog značenja za njezino kvalitetno odvijanje.
Članak postupno govori o interpersonalnoj komunikaciji te na kraju daje poticajne elemente za samovrednovanje vjeroučitelja u komunikacijskim vještinama.

Ključne riječi

interpersonalna komunikacija; školski vjeronauk; razredni odjel

Hrčak ID:

113807

URI

https://hrcak.srce.hr/113807

Datum izdavanja:

20.6.2005.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.859 *