Izvorni znanstveni članak
Mediji i religiozno iskustvo
Giuseppe Morante
; Università Pontificia Salesiana, Rim, Italija
Sažetak
Specifičnosti religioznoga govora obvezuju odgojitelje u vjeri na upoznavanje interpretativne kategorije kršćanstva. To je potrebno zato da bi religiozni odgoj mogao ispuniti svoju zadaću i osposobljavati za komuniciranje religioznih poruka. Kršćanske istine imaju i komunikacijsku dimenziju. Pritom važnu ulogu imaju simboli, kod kojih valja razlikovati njihova kršćanska i didaktička svojstva. Kao što podsjeća II. vatikanski sabor, objavljena riječ ima međuosobnu, povijesnu i dinamičku dimenziju. Dok religiozne kategorije tumačenja uključuju simbolički, mitološki i obredni govor, moderne kategorije govora uključuju govor međusobnih odnosa, slobode, kreativnosti, solidarnosti i sudjelovanja, budućnosti, nade i iskustva.
Ključne riječi
mediji i religiozno iskustvo; religiozni jezik; komuniciranje religiozne poruke; govor pomoću simbola; religiozne kategorije tumačenja; simbolički govori; moderne kategorije govora
Hrčak ID:
113831
URI
Datum izdavanja:
20.9.2004.
Posjeta: 1.031 *