Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Motivacija vjeroučenika. A što ako je nema?

Ružica Razum orcid id orcid.org/0000-0002-8215-8404 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 492 Kb

str. 29-43

preuzimanja: 489

citiraj


Sažetak

Ovaj je rad podijeljen u četiri dijela. U prvome dijelu govori se o važnosti motivacije. Motivacija je vrlo važan faktor, pokretač ljudskoga djelovanja općenito u životu. Motivacija je ono što usmjerava naše ponašanje i daje mu snagu. Stoga je motivacija i u vjeronaučnoj nastavi presudno važna za kvalitetno sudjelovanje te prihvaćanje sadržaja koji se tom nastavom posreduju. U drugome se dijelu ističu najvažniji unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na vjeronaučnu motivaciju. U trećemu dijelu autorica govori o važnosti kognitivne disonancije koja je presudna za izazivanje pozitivne znatiželje koja onda omogućuje kvalitetno usvajanje novih sadržaja. Na kraju, preciziraju se neki prioritetni zadaci s obzirom na traženje novih načina rada koji će pobuđivati i jačati motivaciju.

Ključne riječi

motivacija; polazišna situacija; kognitivna disonanca; aktivne metode rada

Hrčak ID:

113879

URI

https://hrcak.srce.hr/113879

Datum izdavanja:

19.3.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.397 *