Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Religiozni odgoj u sustavu javnih škola

Ante Pavlović ; Teološki institut Mostar, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 125 Kb

str. 339-353

preuzimanja: 480

citiraj


Sažetak

Je li religioznom odgoju mjesto u javnoj školi i ako da, o kakvom je religioznom odgoju riječ. Autor uzima u obzir i teološko-crkvenu i religijskopedagošku orijentaciju ukazujući na suvremenu europsku praksu i na narav, cilj i zadaću religioznog odgoja u sveukupnom školskoobrazovnom sustavu. Religiozni odgoj u današnjoj školi uzima u obzir činjenicu da živimo u pluralističkom društvu te se u tome smislu nastoji oblikovati i odgovarajući koncept konfesionalnog školskog vjeronauka. Katolički vjeronauk u javnoj školi, u skladu s njegovim konfesionalnim usmjerenjem, ističe i promiče i "vjernost Bogu i vjernost čovjeku", kao i dijalošku i ekumensku otvorenost, dijalog s kulturom te odgoj za smisao, identitet i služenje. Takav vjeronauk ima svoje mjesto i u suvremenoj javnoj školi.

Ključne riječi

religiozni odgoj u javnoj školi; konfesionalnost školskog vjeronauka; katolički školski vjeronauk; pluralističko društvo i vjerski odgoj

Hrčak ID:

113917

URI

https://hrcak.srce.hr/113917

Datum izdavanja:

17.12.2001.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.399 *