Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Analiza koncepta showpiecea kao odjevnog predmeta, umjetničkog djela i medijske slike

Lea Vene
Ivana Čuljak


Puni tekst: hrvatski pdf 1.295 Kb

str. 4-17

preuzimanja: 831

citiraj


Sažetak

Rad propituje granice koncepta showpiecea kao odjevnog predmeta, umjetničkog dijela i slike koja cirkulira u modnom sistemu. S jedne strane funkcionira kao marketinška strategija, dok je s druge pak prostor inovacije, kreativnosti i eksperimenta. U radu se promatra su-odnos showpiecea i odjevnog te umjetničkog predmeta. Showpiece se također prepoznaje i kao kapital koji se putem slike širi stvarnim i virtualnim prostorom te podupire medijski vizualni modni spektakl. Kao koncept showpiece je prisutan na modnim revijama ali i u muzejima i galerijama. Showpiece egzistira kao odjevni predmet na razmeđi mode i umjetnosti ali istovremeno i kao fenomen kroz koji progovara neoliberalni kapitalizam.

Ključne riječi

showpiece; odjevni predmet; umjetnost; slika; mediji

Hrčak ID:

115084

URI

https://hrcak.srce.hr/115084

Datum izdavanja:

24.1.2014.

Posjeta: 1.579 *