hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek

Srđan Lukačević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1071-1098
Kornelija Petr Balog   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4970-9446

Puni tekst: hrvatski, pdf (340 KB) str. 153-169 preuzimanja: 621* citiraj
APA 6th Edition
Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2013). Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (1-2), 153-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/115107
MLA 8th Edition
Lukačević, Srđan i Kornelija Petr Balog. "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol. 56, br. 1-2, 2013, str. 153-169. https://hrcak.srce.hr/115107. Citirano 28.11.2021.
Chicago 17th Edition
Lukačević, Srđan i Kornelija Petr Balog. "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Vjesnik bibliotekara Hrvatske 56, br. 1-2 (2013): 153-169. https://hrcak.srce.hr/115107
Harvard
Lukačević, S., i Petr Balog, K. (2013). 'Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56(1-2), str. 153-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/115107 (Datum pristupa: 28.11.2021.)
Vancouver
Lukačević S, Petr Balog K. Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Vjesnik bibliotekara Hrvatske [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.11.2021.];56(1-2):153-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115107
IEEE
S. Lukačević i K. Petr Balog, "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol.56, br. 1-2, str. 153-169, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115107. [Citirano: 28.11.2021.]

Sažetak
Komunikacijske vještine spadaju u temeljne vještine knjižničara, posebice onih koji rade u korisničkim službama. Međutim, koliko uspješno doista uspijevamo komunicirati s našim korisnicima i prenijeti im željenu poruku? Ovaj rad daje prikaz istraživanja provedenog u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek. Istraživanje je kvalitativno i kao metoda je korišten razgovor s dvije fokus grupe. Jednu su skupinu sačinjavali stručni djelatnici, a drugu korisnici Knjižnice. Istraživanje kroz stvarne i iskustvene situacije ukazuje na komunikacijske pogreške i nedostatke, ali i primjere pozitivne prakse u svakodnevnoj interakciji s korisnicima. Rad donosi prijedloge za poboljšanje komunikacijskih vještina knjižničara.

Ključne riječi
komunikacijske vještine; knjižničari; Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek

Hrčak ID: 115107

URI
https://hrcak.srce.hr/115107

[engleski]

Posjeta: 1.132 *