APA 6th Edition Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2013). Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (1-2), 153-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/115107
MLA 8th Edition Lukačević, Srđan i Kornelija Petr Balog. "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol. 56, br. 1-2, 2013, str. 153-169. https://hrcak.srce.hr/115107. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition Lukačević, Srđan i Kornelija Petr Balog. "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Vjesnik bibliotekara Hrvatske 56, br. 1-2 (2013): 153-169. https://hrcak.srce.hr/115107
Harvard Lukačević, S., i Petr Balog, K. (2013). 'Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56(1-2), str. 153-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/115107 (Datum pristupa: 20.04.2021.)
Vancouver Lukačević S, Petr Balog K. Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Vjesnik bibliotekara Hrvatske [Internet]. 2013 [pristupljeno 20.04.2021.];56(1-2):153-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115107
IEEE S. Lukačević i K. Petr Balog, "Trebamo li mijenjati svoje komunikacijske vještine? : primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Vjesnik bibliotekara Hrvatske, vol.56, br. 1-2, str. 153-169, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/115107. [Citirano: 20.04.2021.]
Sažetak Komunikacijske vještine spadaju u temeljne vještine knjižničara, posebice onih koji rade u korisničkim službama. Međutim, koliko uspješno doista uspijevamo komunicirati s našim korisnicima i prenijeti im željenu poruku? Ovaj rad daje prikaz istraživanja provedenog u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek. Istraživanje je kvalitativno i kao metoda je korišten razgovor s dvije fokus grupe. Jednu su skupinu sačinjavali stručni djelatnici, a drugu korisnici Knjižnice. Istraživanje kroz stvarne i iskustvene situacije ukazuje na komunikacijske pogreške i nedostatke, ali i primjere pozitivne prakse u svakodnevnoj interakciji s korisnicima. Rad donosi prijedloge za poboljšanje komunikacijskih vještina knjižničara.