hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE

Ankica Benček
Mihaela Marenić

Puni tekst: hrvatski, pdf (133 KB) str. 104-117 preuzimanja: 12.679* citiraj
APA 6th Edition
Benček, A. i Marenić, M. (2006). MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE. Metodički obzori, 1(2006)1 (1), 104-117. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11516
MLA 8th Edition
Benček, Ankica i Mihaela Marenić. "MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE." Metodički obzori, vol. 1(2006)1, br. 1, 2006, str. 104-117. https://hrcak.srce.hr/11516. Citirano 29.11.2021.
Chicago 17th Edition
Benček, Ankica i Mihaela Marenić. "MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE." Metodički obzori 1(2006)1, br. 1 (2006): 104-117. https://hrcak.srce.hr/11516
Harvard
Benček, A., i Marenić, M. (2006). 'MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE', Metodički obzori, 1(2006)1(1), str. 104-117. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11516 (Datum pristupa: 29.11.2021.)
Vancouver
Benček A, Marenić M. MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE. Metodički obzori [Internet]. 2006 [pristupljeno 29.11.2021.];1(2006)1(1):104-117. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11516
IEEE
A. Benček i M. Marenić, "MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U NASTAVI MATEMATIKE", Metodički obzori, vol.1(2006)1, br. 1, str. 104-117, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11516. [Citirano: 29.11.2021.]

Sažetak
Činjenice da su djeca sve bistrija, sposobnija i svestranija, a njihova matematička znanja sve manja i lošija, motivirale su autore na ovo istraživanje.
Istraživanje je provedeno u 10 osnovnih škola Novog Zagreba. U uzorku je bilo 374 učenika VIII. razreda, koji su dali odgovor na 25 pitanja iz Upitnika kojeg su autori rabili u istraživanju.
Istraživanje pokazuje da su učenici svjesni uloge matematike u njihovu školovanju i životu. Unatoč tome, oni matematiku uglavnom uče zbog ocjenjivanja. Ocjena im je glavna i najjača motivacija za učenje.
Učenicima je na nastavi matematike uglavnom dosadno. U nastavi matematike učenike treba shvatiti kao ravnopravne, aktivne subjekte. Učenici moraju biti svjesni da je učiteljima stalo do njih, da su partneri s jednakim ciljevima i zadaćama, čija realizacija je zadovoljstvo, radost i sreća nastala u zajedničkom istraživanju i stvaranju, uzajamnom motiviranju i razvoju uz obostrano razumjevanje, prijateljstvo, uvažavanje i bezuvjetnu ljubav prema učenju i zvanju.

Ključne riječi
matematika; motivacija; nastava; ocjenjivanje; partnerstvo; učenici; učitelji; znanje

Hrčak ID: 11516

URI
https://hrcak.srce.hr/11516

[engleski]

Posjeta: 16.630 *