hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA

Sandra Kadum-Bošnjak

Puni tekst: hrvatski, pdf (97 KB) str. 113-121 preuzimanja: 12.692* citiraj
APA 6th Edition
Kadum-Bošnjak, S. (2006). DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA. Metodički obzori, 1(2006)2 (2), 113-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11546
MLA 8th Edition
Kadum-Bošnjak, Sandra. "DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA." Metodički obzori, vol. 1(2006)2, br. 2, 2006, str. 113-121. https://hrcak.srce.hr/11546. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Kadum-Bošnjak, Sandra. "DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA." Metodički obzori 1(2006)2, br. 2 (2006): 113-121. https://hrcak.srce.hr/11546
Harvard
Kadum-Bošnjak, S. (2006). 'DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA', Metodički obzori, 1(2006)2(2), str. 113-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11546 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Kadum-Bošnjak S. DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA. Metodički obzori [Internet]. 2006 [pristupljeno 04.08.2020.];1(2006)2(2):113-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11546
IEEE
S. Kadum-Bošnjak, "DIJETE S ADHD POREMEĆAJEM I ŠKOLA", Metodički obzori, vol.1(2006)2, br. 2, str. 113-121, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11546. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Autorica u radu ističe da se pred dijete postavljaju sve veći zahtjevi, dok je tolerancije, razumijevanja i pomoći sve manje i da pomoć, u obliku kakva je djetetu potrebna, najčešće izostaje.
Ukazuje se na terminološku neujednačenost, različitost definicija i klasifikacija i ističe da se danas najčešće primjenjuju sljedeće dvije bazične klasifikacije DSM–IV i MKB–10.
Autorica daje odgovor na pitanje Kako prepoznati dijete s ADHD poremećajem? i nudi odgovor kako škola može pomoći takovom djetetu.

Ključne riječi
ADHD poremećaj; pomoć; razumijevanje; škola; terminološka neujednačenost; tolerancija

Hrčak ID: 11546

URI
https://hrcak.srce.hr/11546

[engleski]

Posjeta: 16.180 *