hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura

Dubravka Kuščević
Snježana Dobrota
Marijana Burazer

Puni tekst: hrvatski, pdf (231 KB) str. 215-227 preuzimanja: 789* citiraj
APA 6th Edition
Kuščević, D., Dobrota, S. i Burazer, M. (2010). Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura. Godišnjak Titius, 3 (3), 215-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/117713
MLA 8th Edition
Kuščević, Dubravka, et al. "Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura." Godišnjak Titius, vol. 3, br. 3, 2010, str. 215-227. https://hrcak.srce.hr/117713. Citirano 24.10.2020.
Chicago 17th Edition
Kuščević, Dubravka, Snježana Dobrota i Marijana Burazer. "Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura." Godišnjak Titius 3, br. 3 (2010): 215-227. https://hrcak.srce.hr/117713
Harvard
Kuščević, D., Dobrota, S., i Burazer, M. (2010). 'Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura', Godišnjak Titius, 3(3), str. 215-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/117713 (Datum pristupa: 24.10.2020.)
Vancouver
Kuščević D, Dobrota S, Burazer M. Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura. Godišnjak Titius [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.10.2020.];3(3):215-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117713
IEEE
D. Kuščević, S. Dobrota i M. Burazer, "Stavovi učenika četvrtih razreda osnovne škole o likovnoj kulturi i ocjenjivanju u nastavnom predmetu likovna kultura", Godišnjak Titius, vol.3, br. 3, str. 215-227, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117713. [Citirano: 24.10.2020.]

Sažetak
Likovna kultura kao nastavni predmet, pogotovo danas u doba socijalizacije i komunikacije slikom, neophodna je u sustavima humanistički usmjerenog odgoja i obrazovanja. Svrha ovoga rada bila je istražiti stavove učenika o nastavnom predmetu Likovna kultura i shvaćanju ocjenjivanja u nastavi Likovne kulture kod učenika četvrtih
razreda osnovne škole.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 300 učenika osnovnih škola Šibensko - kninske i Splitsko - dalmatinske županije. Rezultati istraživanja pokazali su da ne postoji razlika u stavovima između učenika u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj županiji o
ocjenjivanju u nastavi likovne kulture. I učenici i učenice u obje županije iznimno vole nastavu likovne kulture, iako nažalost predmet smatraju nastavnim predmetom osrednje važnosti u svom odgoju i obrazovanju. Učenici žele dobiti i brojčanu ocjenu i čuti opisno
vrednovanje za svoje likovne radove te su u velikom postotku u ovom nastavnom predmetu ocjenjeni odličnom ocjenom. Učenici imaju povratnu informaciju što učiteljica ocjenjuje u njihovim likovnim radovima, ali potrebno je učenicima bolje osvijestiti komponente
vrednovanja na objektivnim kriterijima te time i preispitati kriterije ocjenjivanja od strane učitelja. Učenici najviše vole kada radove procjenjuju zajedno s učiteljicom.

Ključne riječi
likovna kultura; osnovna škola; Splitska i Šibensko-kninska županija; stavovi o ocjenjivanju; učenici

Hrčak ID: 117713

URI
https://hrcak.srce.hr/117713

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 1.191 *