Ostalo
RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2
Dinko Štimac
Puni tekst: hrvatski pdf 466 Kb
str. 169-179
preuzimanja: 1.080
citiraj
APA 6th Edition
Štimac, D. (2013). RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2. Polemos, XVI (32), 169-179. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118738
MLA 8th Edition
Štimac, Dinko. "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2." Polemos, vol. XVI, br. 32, 2013, str. 169-179. https://hrcak.srce.hr/118738. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Štimac, Dinko. "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2." Polemos XVI, br. 32 (2013): 169-179. https://hrcak.srce.hr/118738
Harvard
Štimac, D. (2013). 'RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2', Polemos, XVI(32), str. 169-179. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118738 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Štimac D. RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2. Polemos [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.12.2024.];XVI(32):169-179. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118738
IEEE
D. Štimac, "RAČUNALNE IGRE KAO REZERVOAR TAKTIKA I ALAT ZA REGRUTACIJU VIRTUALNIH RATNIKA: ARMED ASSAULT, ACE, VBS2", Polemos, vol.XVI, br. 32, str. 169-179, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118738. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Tekst se bavi fenomenom FPS (first person shooter) igara i njihovim korištenjem kao simulacijskih alata za trening vojnika. Posebno se koncentrira na igru Armed Assault i njezin mod ACE. Također, nastoji se razviti preliminarni uvid u ulogu modova u stvaranju sve preciznijih simulatora. Vojska je prepoznala potencijal komercijalnih FPS-ova u preciznom simuliranju ratišta, posebno u smislu korištenja tog potencijala za trening jedinica na razini voda. Propituju se izvjesni pogledi prema kojima igranje igara dovodi do blaziranosti igrača i stvaranja dojma o ratu kao beskrvnoj i čistoj zabavi. Također, upozorava se na potencijal simulacija da u kontekstu suvremenih oružanih sila AVF (all volunteer force) tipa razviju bar kod dijela civilnog stanovništva bolje razumijevanje vojske kako bi se na taj način povećao nadzor koji civilni sektor može uspostaviti nad profesionalnim vojnim sektorom.
Ključne riječi
First Person Shooter; Virtual Battlespace 2; All Volunteer Force; simulacija; virtualna stvarnost; vojska
Hrčak ID:
118738
URI
https://hrcak.srce.hr/118738
Datum izdavanja:
28.1.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.314
*