Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU

Dijana Drandić ; Pučko otvoreno učilište u Puli


Puni tekst: hrvatski doc 122 Kb

str. 49-57

preuzimanja: 1.512

citiraj


Sažetak

Polazeći od činjenice da interkulturalno obrazovanje kroz različitost svojih programa koji potiču dijalog između različitih kultura, pokreće promjene u obrazovnoj politici i odgojno-obrazovnoj praksi, pozitivnu interakciju i integraciju među kulturama, te prihvaćanje, poznavanje, vrednovanje, poštivanje i razumijevanje različitih kultura, u ovom radu se razmatra uloga i kompetencije nastavnika u takvom procesu. U prvom dijelu pojašnjava se uloga nastavnika s obzirom na oblike i strategije poučavanja koje koriste u razredu. U nastavku rada naglasak se stavlja na različitost u određenju pojma interkulturalnih kompetencija u kontekstu profesionalnoga i osobnoga razvoja svakog nastavnika.

Ključne riječi

interkulturalno obrazovanje; kompetencije; nastavnik; razumijevanje i poštivanje različitosti

Hrčak ID:

122640

URI

https://hrcak.srce.hr/122640

Datum izdavanja:

10.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.112 *