Magistra Iadertina, Vol. 8. No. 1., 2013.
Pregledni rad
SLOBODNO VRIJEME KAO "PROSTOR" RAZVIJANJA VRIJEDNOSTI U UČENIKA
Violeta Valjan Vukić
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Sažetak
Razvoj djece i mladih moguće je sveobuhvatnije promatrati iz perspektive užeg i šireg društvenog okruženja koje utječe na njihovu socijalnu i društvenu prilagodbu. Za uspješan i pozitivan njihov razvoj važna je interakcija individue i okruženja, pri čemu socijalizacija čini ključni okvir za prihvaćanje i usvajanje vrijednosti i društveno poželjnih normi ponašanja. Sadržaji i aktivnosti u slobodnom vremenu mogu se povezati s nizom pozitivnih obrazovnih, društvenih i razvojnih ishoda u učenika.
Ključne riječi
slobodno vrijeme; učenik; vrijednosti; odgoj
Hrčak ID:
122641
URI
Datum izdavanja:
10.12.2013.
Posjeta: 8.374 *