Magistra Iadertina, Vol. 8. No. 1., 2013.
Pregledni rad
GLAZBENO OBRAZOVANJE STUDENATA, BUDUĆIH ODGOJITELJA NA SVEUČILIŠTU U ZADRU
Magdalena Miočić
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Sažetak
Rad donosi pregled glazbenog obrazovanja predškolskog studija na Sveučilištu u Zadru. Izdvojeni su glazbeni kolegiji nakon niza promjena koje je predškolski studij doživio. Posebno je ta promjena vidljiva uvođenjem bolonjskog procesa (2005 godine) koji je zahvatio cjelokupno visokoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj,a to se odrazilo i na glazbeno obrazovanje na predškolskim studijima.
Rad osvjetljuje glazbene kompetencije prema europskim standardima svrstane u široke kategorije: područno-specifične (akademske) i generičke (opće) koje se temelje na Tuning projekt kompetenciji.
Cilj rada je ukazati na potrebu kompetentnog odgojitelja, sposobnog za reprodukciju glazbe. Takav odgojitelj će pružiti djeci kvalitetan doživljaj glazbe čime
Ključne riječi
glazbeni kolegiji; glazbene kompetencije; glazbeni odgoj; glazbeno obrazovanje; predškolski studij
Hrčak ID:
122642
URI
Datum izdavanja:
10.12.2013.
Posjeta: 1.925 *