Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Kata Magaš ; Odjel za geografiju Sveučilišta u Zadru
Dinko Marin ; Osnovna škola Bartula Kašića, Zadar


Puni tekst: hrvatski doc 21.847 Kb

str. 165-192

preuzimanja: 887

citiraj


Sažetak

U radu se razmatra metodičko-didaktički aspekt suvremene nastave geografije u Republici Hrvatskoj. Cilj je utvrditi u kojoj mjeri još prevladava tradicionalizam, a koliko su zaživjele inovacije i prilagodba preporučenim trendovima u Europi i svijetu, te koliko se u skladu s nacionalnim kurikulom ostvaruje interakcija učenika, nastavnika, nastavnih sadržaja i nastavnih resursa. S obzirom na to da u novijoj prošlosti ne postoje temeljita istraživanja iskustava i stavova učitelja i nastavnika geografije u Hrvatskoj, premda su pojedini autori posredno doticali tu tematiku, za potrebe ovog rada kao glavini relevantni izvor podataka provedena je anketa na županijskim i regionalnim stručnim vijećima te na državnom seminaru za učitelje i nastavnike geografije. Na razini zemlje, rezultati ukazuju na još nedovoljnu transformaciju pasivnog učenja u aktivno, odgoja i obrazovanja za školu mišljenja i nastavu koja je usmjerena na učenika.

Ključne riječi

metodika; nastavne metode; oblici rada; nastavne strategije; terenska nastava; znanja; vještine; sposobnosti i stavovi

Hrčak ID:

122649

URI

https://hrcak.srce.hr/122649

Datum izdavanja:

10.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.468 *