Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32728/mo.09.1.2014.06

PARTICIPATIVNO KAZALIŠTE I SEKSUALNI ODGOJ

Kristina Jakšić Balaž ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Iva Gruić orcid id orcid.org/0000-0001-6937-0286 ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 105 Kb

str. 77-91

preuzimanja: 719

citiraj


Sažetak

Motiviran ponovno oživljenom diskusijom o seksualnom odgoju u školama, članak prezentira istraživanje provedeno sa ciljem da se provjeri mogućnosti odgojnog kazališta kao medija za poučavanje i poticanje na razmišljanje o temama vezanima uz pubertet i spolnost.
Svi sve znaju nitko niš’ ne pita za tu je svrhu posebno koncipiran program participativnog odgojnog kazališta. Igran je u šest osnovnih škola za 395 učenika. Efikasnost je provjeravana promatranjem i upitnicima. Analiza provedbe dovela je do zaključka da je metoda participativnog odgojnog kazališta izuzetno pogodna za prezentiranje sadržaja i za poticanje na promišljanje i diskusiju kad su u pitanju teme vezane uz pubertet i spolnost.
Pored toga, na kraju istraživanja bilo je moguće izdvojiti strukturalne osobine programa koje su omogućile da se zacrtani ciljevi ostvare.

Ključne riječi

delikatnost teme; odgojno kazalište; otvorenost strukture

Hrčak ID:

125106

URI

https://hrcak.srce.hr/125106

Datum izdavanja:

16.7.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.181 *