Pregledni rad
https://doi.org/10.32728/mo.09.1.2014.06
PARTICIPATIVNO KAZALIŠTE I SEKSUALNI ODGOJ
Kristina Jakšić Balaž
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Iva Gruić
orcid.org/0000-0001-6937-0286
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Sažetak
Motiviran ponovno oživljenom diskusijom o seksualnom odgoju u školama, članak prezentira istraživanje provedeno sa ciljem da se provjeri mogućnosti odgojnog kazališta kao medija za poučavanje i poticanje na razmišljanje o temama vezanima uz pubertet i spolnost.
Svi sve znaju nitko niš’ ne pita za tu je svrhu posebno koncipiran program participativnog odgojnog kazališta. Igran je u šest osnovnih škola za 395 učenika. Efikasnost je provjeravana promatranjem i upitnicima. Analiza provedbe dovela je do zaključka da je metoda participativnog odgojnog kazališta izuzetno pogodna za prezentiranje sadržaja i za poticanje na promišljanje i diskusiju kad su u pitanju teme vezane uz pubertet i spolnost.
Pored toga, na kraju istraživanja bilo je moguće izdvojiti strukturalne osobine programa koje su omogućile da se zacrtani ciljevi ostvare.
Ključne riječi
delikatnost teme; odgojno kazalište; otvorenost strukture
Hrčak ID:
125106
URI
Datum izdavanja:
16.7.2014.
Posjeta: 2.181 *