hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje

Damir Vusić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9972-2246 ; University North, University Centre Varazdin, J. Križanića 33/6, 42000 Varaždin, Croatia
Mario Tomiša   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0221-0138 ; University North, University Centre Varazdin, J. Križanića 33/6, 42000 Varaždin, Croatia
Marin Milković ; University North, University Centre Varazdin, J. Križanića 33/6, 42000 Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 807-814 preuzimanja: 111* citiraj
APA 6th Edition
Vusić, D., Tomiša, M. i Milković, M. (2014). Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje. Tehnički vjesnik, 21 (4), 807-814. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/126076
MLA 8th Edition
Vusić, Damir, et al. "Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje." Tehnički vjesnik, vol. 21, br. 4, 2014, str. 807-814. https://hrcak.srce.hr/126076. Citirano 22.07.2019.
Chicago 17th Edition
Vusić, Damir, Mario Tomiša i Marin Milković. "Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje." Tehnički vjesnik 21, br. 4 (2014): 807-814. https://hrcak.srce.hr/126076
Harvard
Vusić, D., Tomiša, M., i Milković, M. (2014). 'Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje', Tehnički vjesnik, 21(4), str. 807-814. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/126076 (Datum pristupa: 22.07.2019.)
Vancouver
Vusić D, Tomiša M, Milković M. Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje. Tehnički vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.07.2019.];21(4):807-814. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126076
IEEE
D. Vusić, M. Tomiša i M. Milković, "Određivanje utjecaja medija na neonsko proširivanje boje", Tehnički vjesnik, vol.21, br. 4, str. 807-814, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126076. [Citirano: 22.07.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 807-814 preuzimanja: 295* citiraj
APA 6th Edition
Vusić, D., Tomiša, M. i Milković, M. (2014). Determination of the influence of media on the neon colour spreading. Tehnički vjesnik, 21 (4), 807-814. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/126076
MLA 8th Edition
Vusić, Damir, et al. "Determination of the influence of media on the neon colour spreading." Tehnički vjesnik, vol. 21, br. 4, 2014, str. 807-814. https://hrcak.srce.hr/126076. Citirano 22.07.2019.
Chicago 17th Edition
Vusić, Damir, Mario Tomiša i Marin Milković. "Determination of the influence of media on the neon colour spreading." Tehnički vjesnik 21, br. 4 (2014): 807-814. https://hrcak.srce.hr/126076
Harvard
Vusić, D., Tomiša, M., i Milković, M. (2014). 'Determination of the influence of media on the neon colour spreading', Tehnički vjesnik, 21(4), str. 807-814. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/126076 (Datum pristupa: 22.07.2019.)
Vancouver
Vusić D, Tomiša M, Milković M. Determination of the influence of media on the neon colour spreading. Tehnički vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.07.2019.];21(4):807-814. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126076
IEEE
D. Vusić, M. Tomiša i M. Milković, "Determination of the influence of media on the neon colour spreading", Tehnički vjesnik, vol.21, br. 4, str. 807-814, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/126076. [Citirano: 22.07.2019.]

Sažetak
Ovaj rad predstavlja nastavak istraživanja utjecaja određenih parametara unutar procesa grafičke reprodukcije na intenzitet efekta neonskog proširivanja boje. Istraženo je djelovanje različitih medija (tiskovne podloge i zaslon računala), uz određene kombinacije boje umetnutog segmenta i pozadinske boje primarnog stimulusa. Istraživanje je provedeno na testnim uzorcima baziranima na tzv. Ehrensteinovom modelu, uz standardni D65 CIE izvor svjetla. Intenzitet efekta prikazan je izračunatim kolorimetrijskim razlikama boja koje predstavljaju odstupanje manifestirane boje u efektu neonskog proširivanja boje u odnosu na boju medija grafičke reprodukcije. Statistička analiza rezultata istraživanja provedena je primjenom odgovarajućih neparametarskih testova. Ona ukazuje kako postoji statistički značajna razlika u vrednovanju intenziteta istraživanog efekta u većini slučajeva korištenja tiskovnih podloga kao medija u odnosu na zaslon računala kao medij. Potvrđen je veći intenzitet efekta na zaslonu računala nego na tiskovnim podlogama.

Ključne riječi
grafička reprodukcija; intenzitet; medij; neonsko proširivanje boje

Hrčak ID: 126076

URI
https://hrcak.srce.hr/126076

[engleski]

Posjeta: 561 *