Stručni rad
Recept za ljubav – od ljubića do siteova za date – utjecaj emocija na kreiranje medija i vice versa
Aleksandra Bokan
; Fakultet za kulturu i medije, Megatrend univerzitet, Beograd, Srbija
Sažetak
Otkad je svijeta i vijeka žene uživaju u romantici i romansama. Nekada su im mislima vrludali Heathcliff i Vronski, potom su se ušuljali markantni muškarci koji su im se smiješili sa naslovnica popularnih ljubića i malih i velikih ekrana. A danas, u vrijeme ekspanzije interneta? Nekada najmoćnije sredstvo masovne komunikacije (p)ostaje u zapećku new age fenomena brzih informacija i zavisnosti od njih. Paničan strah konzumenta da nešto ne propusti ili da kasno sazna, dovodi do toga da se, prema najnovijim istraživanjima, u 2013. očekuje oko 32% manje ulaganja u štampu. U cilju veće socijalizacije i dobivanja informacija, ljudi se sve više okreću internetu. Sve više vremena provode on-line, u opuštenom surfanju, ili u konkretnom razlogu boravka. Dok su na internetu, pristupaju različitim društvenim mrežama, siteovima za druženje i upoznavanje ili određenim grupama sa zajedničkim interesima. Gdje su današnje emocije i kako utječu na kreiranje medija te da li mediji utječu na kreiranje emocija današnjice?
Ključne riječi
moderno doba; mediji; emocije; čovjek; utjecaj
Hrčak ID:
127204
URI
Datum izdavanja:
15.9.2014.
Posjeta: 1.963 *