Prethodno priopćenje
Ničeansko novinarstvo
Sead Alić
orcid.org/0000-0001-6189-9142
; Sveučilište Sjever, Koprivnica
Sažetak
Nietzsche stoji između svećeničkog i viteškog, između konformizma i autentičnosti, između mase u kojoj se utapa istina i inicijativa i pojedinca spremnog postaviti otvoreno i pitanja koja mogu sve staviti u pitanje. Ako je izvor suvremenih stranputica medijskog posredovanja u robovskom podčinjavanju interesima korporacija, dakle u robovskom moralu, onda je Nietzsche ukazao na bolnu točku našeg vremena određenog sustavima medijskog posredovanja. Ovaj rad propituje aktualnu svjetsku i hrvatsku medijsku situaciju kroz prizmu Nietzscheove kritike morala. Cilj rada je pokušati otvoriti misaoni prostor za razumijevanje potrebe promjena u moralnim, poslovnim, ljudskim karakteristikama ljudi koji se bave poslom medijskog posredovanja. Riječju, je li moguće ničeansko novinarstvo?
Ključne riječi
Nietzsche; novinarstvo; javnost; moral; ljubav; mržnja
Hrčak ID:
127209
URI
Datum izdavanja:
15.9.2014.
Posjeta: 1.672 *