Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama

Emina Ahmetović ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Medina Ahmedić orcid id orcid.org/0000-0002-0779-6473 ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Almira Muharemović ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Edina Nožinović orcid id orcid.org/0000-0003-3530-6950 ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Aleksandar Draganić ; Razvojna agencija EDA, Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Vesna Katić ; Udruženje za podršku i razvoj Sistem, Brčko, Bosna i Hercegovina
Edin Islamović ; Udruženje Damar omladine, Visoko, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 1.046 Kb

str. 571-610

preuzimanja: 815

citiraj


Sažetak

PULS metodologija nov je pristup koji podrazumijeva da
se kroz aktivnu ulogu civilnog društva unapređuje odgovornost
i efikasnost lokalnih vlasti u pružanju javnih usluga i
zadovoljenju stvarnih potreba građana u Bosni i Hercegovini
(BiH). Ta je metodologija primijenjena tokom 2012.
u istraživanju o zadovoljstvu građana javnim uslugama na
području općina Srebrenik, Visoko i Brčko Distrikt. Istraživanje
je obuhvatilo preko 19.000 domaćinstava uz direktno
učešće više od 20 organizacija civilnog društva te dovelo do
spoznaje da građani ni s jednom javnom uslugom, koje su
bile predmet istraživanja, nisu u potpunosti zadovoljni. Cilj
rada je prikazati rezultate istraživanja i komparativnu analizu
javnih usluga u tri analizirane općine, s aspekta unapređenja
tih usluga. Krajnji je cilj primjene PULS metodologije
povećanje odgovornosti i kvaliteta usluga na lokalnoj
razini te detaljan uvid u tok njihova pružanja koji se zasniva
na mehanizmu povratne sprege između prve i posljednje
faze političkog procesa.

Ključne riječi

organizacije civilnog društva; javne usluge; odgovornost lokalne uprave; javni interes; mjesne zajednice

Hrčak ID:

129757

URI

https://hrcak.srce.hr/129757

Datum izdavanja:

5.9.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.248 *