Stručni rad
Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika
Jakob Patekar
orcid.org/0000-0001-7371-0087
; Osnovna škola Pećine, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
U ovome se radu razmatraju razvojna obilježja djece srednjega djetinjstva u kontekstu nastave stranoga jezika. Srednje djetinjstvo započinje oko šeste i završava oko jedanaeste godine života. Te se krajnje vremenske točke u hrvatskome obrazovnom sustavu poklapaju s polaskom u osnovnu školu te s prelaskom iz razredne nastave u predmetnu pa stoga o tome razdoblju govorimo i kao o ranoj školskoj dobi. Nastava u toj dobi zahtijeva uvažavanje posebnosti koje proizlaze iz obilježja kognitivnoga, emocionalnoga i socijalnoga razvoja djece u srednjemu djetinjstvu. U radu se donosi jedanaest posebnosti koje proizlaze iz gore spomenutih obilježja, a za svaku se posebnost daju jasne implikacije za učenje i poučavanje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi.
Ključne riječi
srednje djetinjstvo; razvojna obilježja; učenje i poučavanje stranoga jezika; rano učenje stranoga jezika
Hrčak ID:
129798
URI
Datum izdavanja:
2.9.2014.
Posjeta: 3.671 *