Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Definicija i karakteristike poduzetništva kao ključne kompetencije cjeloživotnog učenja

Zdravko Tkalec ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 207 Kb

str. 35-43

preuzimanja: 6.730

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 207 Kb

str. 35-43

preuzimanja: 9.936

citiraj


Sažetak

Poduzetništvo je staro koliko i ljudsko društvo. Pojam se koristi svakodnevno u različite svrhe. Ima opći gospodarski ali i društveni značaj. No, pojam kao i karakteristike poduzetništva nisu dovoljno standardizirani niti usustavljeni. Pojam „poduzetništvo“ se koristi u različite svrhe, često i nesvrsishodno. Cilj ovog rada je prikazati raznolikost koncepcija pojma „poduzetništvo“ kao i kompleksnost njegovih karakteristika. Također rad želi dati definiciju samog pojma koji bi se mogao rabiti svakodnevno, kako u stručnim krugovima tako i kolokvijalno. Posebno je značajno poduzetništvo promišljati kao ključnu kompetenciju cjeloživotnog učenja. U tom smislu poduzetništvo je sustav znanja, vještina i stavova koji nadilaze gospodarske okvire.

Ključne riječi

poduzetništvo; ključna kompetencija; cjeloživotno učenje

Hrčak ID:

130086

URI

https://hrcak.srce.hr/130086

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 20.953 *