Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Definicija i karakteristike poduzetništva kao ključne kompetencije cjeloživotnog učenja
Zdravko Tkalec
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje „Nikola Šubić Zrinski“, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Poduzetništvo je staro koliko i ljudsko društvo. Pojam se koristi svakodnevno u različite svrhe. Ima opći gospodarski ali i društveni značaj. No, pojam kao i karakteristike poduzetništva nisu dovoljno standardizirani niti usustavljeni. Pojam „poduzetništvo“ se koristi u različite svrhe, često i nesvrsishodno. Cilj ovog rada je prikazati raznolikost koncepcija pojma „poduzetništvo“ kao i kompleksnost njegovih karakteristika. Također rad želi dati definiciju samog pojma koji bi se mogao rabiti svakodnevno, kako u stručnim krugovima tako i kolokvijalno. Posebno je značajno poduzetništvo promišljati kao ključnu kompetenciju cjeloživotnog učenja. U tom smislu poduzetništvo je sustav znanja, vještina i stavova koji nadilaze gospodarske okvire.
Ključne riječi
poduzetništvo; ključna kompetencija; cjeloživotno učenje
Hrčak ID:
130086
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 20.953 *