Učenje za poduzetništvo, Vol. 1 No. 1, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Važnost i razlozi uključivanja obrazovanja za medijsko poduzetništvo u kurikulume medijskih studija
Iva Biondić
; Visoka novinarska škola, Zagreb
Ljubo Jurčić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marija Slijepčević
; Visoka novinarska škola, Zagreb, Hrvatska
Anita Zelić Gereč
; Visoka novinarska škola, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Elementi poduzetničkih procesa – inovacija, preuzimanje rizika i kreacija ključni su atributi uspjeha medijskih proizvoda i usluga. Ovo pokazuje da su mediji i poduzetništvo, čak i na konceptualnom nivou, čvrsto povezani. Cilj ovoga rada je postaviti teorijski okvir važnosti i razloga za uključivanje obrazovanja za medijsko poduzetništvo u kurikulume medijskih studija u Hrvatskoj. Temeljeno na pregledu programa visokog obrazovanja u području medija i novinarstva, u Hrvatskoj rezultati istraživanja jasno pokazuju da obrazovanje u području poduzetništva te razvoja odgovarajućih kompetencija gotovo ne postoji. U vremenu maksimalne demokratizacije i potpune trivijalizacije medijskih proizvoda, koje prate brze tehnološke promjene, poduzetničke su inicijative od najvećeg značaja, kako za medije tako i u širem društvenom kontekstu. U zaključku se preporučuje uključivanje obrazovanja za poduzetništvo u programe medijskih studija te razvoj poduzetništva u medijskoj industriji u cjelini s implikacijama na tradicionalne medije kao i na nove poslovne pothvate u ovom području.
Ključne riječi
medijsko poduzetništvo; mediji; obrazovanje; novinarstvo
Hrčak ID:
130101
URI
Datum izdavanja:
1.6.2011.
Posjeta: 2.214 *