Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije

Marina Gregorić ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje, „Nikola Šubić Zrinski“, Zagreb, Hrvatska
Ljiljana Skendrović ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje, „Nikola Šubić Zrinski“, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 218 Kb

str. 43-48

preuzimanja: 504

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 218 Kb

str. 43-48

preuzimanja: 827

citiraj


Sažetak

Brendiranje turističke destinacije ne može se zamisliti bez suradnje privatnog i javnog sektora, poduzetništva i države. Cjeloživotno učenje važan je čimbenik podizanja svijesti tržišta o prednostima turističke destinacije i njezine vrijednosti na tržištu. Definicija brenda koja polazi od potrošača je ona kojom se treba voditi u današnjem tržišnom okruženju u kojem kupac i tržište određuju vrijednost proizvoda ili usluge. Da bi se postiglo uspješno brendiranje destinacije, brend mora postati živ za turiste koji dolaze u destinaciju. Marketinški menadžer moraju biti u mogućnosti ponuditi iskustva i doživljaje kroz posjet destinaciji i pri formiranju brenda, a ne samo razvijati ime, logo i znak. Sve destinacije danas imaju hotele, kongresne kapacitete, jedinstvenu kulturnu baštinu, prirodne ili umjetne atrakcije, zabavne sadržaje ili neke druge oblike turističkih sadržaja kojima nastoje privući pozornost i povećati vrijednost brenda destinacije, ali budući uspjeh ovisi o njihovoj mogućnosti kreiranja jedinstvenog identiteta i diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Da bi se destinacija uspješno brendirala potrebno je sudjelovanje svih nositelja turističke ponude zajedno s krovnim nacionalnim institucijama te njihov koordinirani rad na razvoju destinacije, njenoj promidžbi, pružanju jedinstvene i konzistentne kvalitete usluge. Uključivanje poduzetništva i cjeloživotnog učenja o specifičnostima brendiranja turističke destinacije predstavljaju osnovne preduvjete za njeno uspješno brendiranje.

Ključne riječi

poduzetništvo; brendiranje; cjeloživotno učenje; turistička destinacija

Hrčak ID:

130233

URI

https://hrcak.srce.hr/130233

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.677 *