Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Ekoturizam kao poticaj razvoja poduzetništva u turizmu na primjeru Republike Hrvatske

Toni Miljak ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, Hrvatska
Lucija Bačić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Split, Hrvatska
Maja Kitić ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel za stručne studije, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 315 Kb

str. 323-331

preuzimanja: 1.613

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 323-331

preuzimanja: 1.719

citiraj


Sažetak

Turizam je iznimno važna komponenta nacionalnih gospodarstava mnogih zemalja. Prema procjeni Državnog zavoda za statistiku, turizam u Hrvatskoj čini do 20% BDP-a. Republika Hrvatska je posljednjih godina postala popularno turističko odredište te je jedna od rijetkih zemalja u kojoj nije zabilježen pad turističkog prometa. Redovno se uvrštava u top 20 najpoželjnijih svjetskih destinacija. Glavni turistički aduti Republike Hrvatske jesu: očuvan okoliš, kulturno i povijesno naslijeđe, razvedena obala, blaga mediteranska klima te duga turistička tradicija. Država se odredila za kvalitetni, a ne masovni turizam. Cilj je u narednom razdoblju doći na broj od 12 milijuna turista i ne prelaziti ga kako bi se osigurao održivi razvoj. Okretanjem ka kvalitetnom turizmu, Republika Hrvatska omogućuje razvoj te dodatna ulaganja u razne oblike selektivnog turizma među kojima se ističe ekoturizam koji omogućuje lokalnom stanovništvu da ostvari korist u ekološkom, ekonomskom i kulturnom smislu. To je upravo razlog zbog čega se sve veći broj poduzetnika usmjerava prema ekoturizmu. Slogan kojim se Hrvatska predstavlja na međunarodnom turističkom tržištu glasi ‘’Mediteran kakav je nekad bio’’.

Ključne riječi

ekoturizam; kvalitetan turizam; Republika Hrvatska; turistički promet

Hrčak ID:

130281

URI

https://hrcak.srce.hr/130281

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.439 *