Učenje za poduzetništvo, Vol. 3 No. 1, 2013.
Izvorni znanstveni članak
Stvaranje bolje budućnosti kroz učenje za poduzetništvo u osnovnim i srednjim školama
Ibrahim BÜKEL
; Ministarstvo nacionalnog obrazovanja, Beşevler-Ankara, Turska
Sažetak
Svrha učenja za poduzetništvo je osigurati sudjelovanje djece od najranije dobi, kako bi vidjeli svoje okruženje drugačije i o njemu promišljali te utjecali na situacije s kojima se susreću. Škole imaju važnu ulogu u pružanju takvog okruženja. Pojednostavljeno, škole su mjesta u kojima djeca stječu obrazovanje u različitim područjima uz utjecaj i uključenost velikog broja čimbenika. To su školska uprava, nastavnici, učenici, kreatori kurikuluma, stvaraoci nastavnih materijala, a neposredno poslodavci i roditelji. U zemljama EU, a i u ostalim zemljama, postoji jako uvjerenje kako jednom kada je pripremljen odgovarajući kurikulum te nastavni materijali koji uključuju poduzetnička obilježja, započinje izobrazba školske uprave i nastavnika u skladu s tim i na taj način ih se povezuje s poslovnim svijetom. Na taj način doprinose osobnom i društvenom razvitku svakog pojedinca uključenog u proces kao i gospodarskom rastu zemlje u cjelini. Imajući na umu prethodno navedeno, predstavit ću Vam školski model u kojem se učenje za poduzetništvo promovira na najvišoj školskoj razini, baveći se pri tome pitanjima važnosti učenja za poduzetništvo, u ranijoj dobi posebno, stvarajući tako konceptualni okvir i način provedbe učenja za poduzetništvo na institucionalnoj razini, odnosno u školi.
Ključne riječi
Hrčak ID:
130317
URI
Datum izdavanja:
1.6.2013.
Posjeta: 1.708 *