Učenje za poduzetništvo, Vol. 3 No. 2, 2013.
Izvorni znanstveni članak
Motivacija studenata za učenje stranih jezika
Antonela Šimunović
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Polazeći od činjenice da je Europska komisija identificirala znanje stranih jezika i poduzetništvo kao dvije od osam kompetencija ključnih ne samo za osobni rast i razvoj, nego i za osiguravanje zapošljivosti na sve konkurentnijem tržištu rada, autorica u ovom radu prikazuje na koji su način te dvije kompetencije međusobno povezane te istražuje percepciju važnosti znanja stranih jezika među studentima koji se obrazuju za poduzetništvo. Nadalje, prikazuje se utjecaj osobnih stavova te subjektivne percepcije važnosti i korisnosti znanja određenog stranog jezika na stjecanje jezične kompetencije. Osim toga, autorica istražuje razloge eventualne nemotiviranosti ili nedovoljne motiviranosti studenata za učenje stranih jezika te istražuje postoji li razlika u motivaciji prilikom učenja engleskog jezika u odnosu na njemački jezik. Podatci su prikupljeni pomoću upitnika u kojem su studenti odgovarali na različite tvrdnje služeći se Likertovom skalom od pet stupnjeva, a rezultati su obrađeni deskriptivnom statističkom analizom.
Ključne riječi
strani jezici; poduzetništvo; motivacija; studenti
Hrčak ID:
130407
URI
Datum izdavanja:
1.12.2013.
Posjeta: 3.666 *