Pregledni rad
Očekivanja i percepcije korisnika o kvaliteti usluge hostela
Ines Dužević
Andrea Golubar
Sažetak
Budući da kvaliteta usluge postaje ključna odrednica uspjeha u hotelskoj industriji u ovom radu se ispituju očekivanja i percepcija gostiju. Ispitane su dvije grupe gostiju, domaći gosti koji su koristili usluge hostela u zemljama Europske unije i strani gosti koji su koristili usluge zagrebačkih hostela. Istraživanje je provedeno pomoću SERVQUAL instrumenta koji mjeri jaz između očekivanja i percepcija korisnika. Rezultati su pokazali da su strani gosti koji odsjedaju u zagrebačkim hostelima zadovoljni pruženom uslugom dok su domaći gosti manje zadovoljni uslugama europskih hostela. Usporedba rezultata za obje skupine ispitanika je pokazala da se očekivanja domaćih i stranih gostiju ne razlikuju značajno, dok se njihove percepcije o doživljenoj kvaliteti usluge razlikuju. Na temelju dobivenih rezultata menadžeri i vlasnici hostela mogu odrediti koji elementi njihove usluge ne ispunjavaju očekivanja gostiju i usmjeriti svoje programe unaprjeđenja na te aktivnosti kako bi podigli razinu kvalitete.
Ključne riječi
kvaliteta usluge; orijentacija na korisnika; zadovoljstvo korisnika; SERVQUAL; hotelska industrija
Hrčak ID:
132980
URI
Datum izdavanja:
1.12.2014.
Posjeta: 1.972 *