Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE

Marko Vukman ; Visoka škola za sportski menadžment Aspira
Katarina Drpić ; Visoka škola za sportski menadžment Aspira


Puni tekst: hrvatski pdf 195 Kb

str. 141-145

preuzimanja: 4.373

citiraj


Sažetak

Utjecaji informatičkih tehnologija vidljivi su na tradicionalnim metodama i tehnikama marketinga, ali je također moguće govoriti i o potpuno novoj vrsti marketinga - internet marketingu, koji nalazi svoju široku primjenu u turizmu. Internet marketing u turizmu predstavlja nesumnjivo temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora turizma. Internet marketing danas je neophodan alat marketinško djelovanja, posebno kada je u pitanju brendiranje turističke destinacije. Jednosmjeran komunikacijski kanal destinacijskog brendiranja, prije razvoja internet marketinga, bio je sve prisutan kada su destinacijske - marketing organizacije stvarala i generirale svoje destinacijski brend. Međutim, pojavom internet marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila se dvosmjerna komunikaciju, gdje su potrošači u mogućnosti da participiraju u razvoju destinacijskog brenda. Percepcija destinacije stvorena indirektnim putem od strane potrošača, koji putem društvenih mreža dijeli svoj doživljaj destinacije, garancija su za uspješan razvoj branda destinacije.

Ključne riječi

internet marketing; brend; turistička destinacija; destinacijski menadžment

Hrčak ID:

134967

URI

https://hrcak.srce.hr/134967

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Posjeta: 8.583 *