hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama

Zarfa Hrnjić Kuduzović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6904-2207 ; Sveučilište u Tuzli, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (664 KB) str. 87-101 preuzimanja: 439* citiraj
APA 6th Edition
Hrnjić Kuduzović, Z. (2014). Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama. Medijske studije, 5 (10), 87-101. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/135679
MLA 8th Edition
Hrnjić Kuduzović, Zarfa. "Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama." Medijske studije, vol. 5, br. 10, 2014, str. 87-101. https://hrcak.srce.hr/135679. Citirano 21.08.2019.
Chicago 17th Edition
Hrnjić Kuduzović, Zarfa. "Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama." Medijske studije 5, br. 10 (2014): 87-101. https://hrcak.srce.hr/135679
Harvard
Hrnjić Kuduzović, Z. (2014). 'Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama', Medijske studije, 5(10), str. 87-101. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/135679 (Datum pristupa: 21.08.2019.)
Vancouver
Hrnjić Kuduzović Z. Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama. Medijske studije [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.08.2019.];5(10):87-101. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135679
IEEE
Z. Hrnjić Kuduzović, "Primjenjivost principa transparentnog komuniciranja u kriznim situacijama", Medijske studije, vol.5, br. 10, str. 87-101, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135679. [Citirano: 21.08.2019.]

Sažetak
Transparentnost kao općeprihvaćen princip društvene odgovornosti u teoriji odnosa s javnostima većina autora preporučuje i u kriznim situacijama. Preporuke organizacijama da otvoreno komuniciraju sa svim utjecajnim javnostima, posebice sa žrtvama krize, među najvažnijim su uputama za upravljanje krizama. Ipak, pojedini autori smatraju da je potpuno otkrivanje informacija o organizaciji i okolnostima krize ne samo nerealan nego i komunikacijski nedjelotvoran, financijski neisplativ, pa čak i neetičan pristup. Polazeći od zahtjeva za transparentnošću kao neupitno vrijednog načela profesionalnih odnosa s javnostima, a osvrćući se na recentna istraživanja iz područja kriznog komuniciranja, autorica preispituje ograničenja tog principa. Traga za faktorima koji determiniraju stupanj otvorenosti organizacije imajući u vidu kompleksnost odnosa s različitim, nerijetko interesno suprotstavljenim utjecajnim javnostima. Kritički propitujući koncept dvosmislene komunikacije kao mogući model komuniciranja u kriznim situacijama, autorica naglašava važnost konteksta pri odlučivanju o komunikacijskoj strategiji.

Ključne riječi
transparentnost; kriza; otvorena komunikacija; dvosmislenost; translucencija; odgovornost

Hrčak ID: 135679

URI
https://hrcak.srce.hr/135679

[engleski]

Posjeta: 866 *