hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju

Suzana Tomaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7170-190X ; Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (468 KB) str. 309-326 preuzimanja: 1.128* citiraj
APA 6th Edition
Tomaš, S. (2014). Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju. Školski vjesnik, 63 (3), 309-326. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/136068
MLA 8th Edition
Tomaš, Suzana. "Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju." Školski vjesnik, vol. 63, br. 3, 2014, str. 309-326. https://hrcak.srce.hr/136068. Citirano 07.12.2021.
Chicago 17th Edition
Tomaš, Suzana. "Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju." Školski vjesnik 63, br. 3 (2014): 309-326. https://hrcak.srce.hr/136068
Harvard
Tomaš, S. (2014). 'Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju', Školski vjesnik, 63(3), str. 309-326. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/136068 (Datum pristupa: 07.12.2021.)
Vancouver
Tomaš S. Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju. Školski vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 07.12.2021.];63(3):309-326. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136068
IEEE
S. Tomaš, "Oblikovanje nastavnih sadržaja na društvenim mrežama u visokoškolskom obrazovanju", Školski vjesnik, vol.63, br. 3, str. 309-326, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136068. [Citirano: 07.12.2021.]

Sažetak
Društvene mreže predstavljaju izazov u nastavnom procesu visokoškolske nastave jer su bliske studentima i neizostavni su dio njihova slobodnog vremena. One mogu uvesti promjene u model nastavnog procesa, preobražavajući učenje u pametne čvorove unutar dinamične i međuovisne mreže učenja. U radu se bavimo oblikovanjem i vrednovanjem oblikovanih nastavnih sadržaja na društvenim mrežama Edmodo i Facebook prema modelu ADDIE koji je prema svojim atributima generički i iteracijski proces unutar definiranih faza. Rezultati upitnika pokazali su visok stupanj slaganja s mogućnošću primjene društvenih mreža u obrazovne svrhe u visokoškolskom obrazovanju. Razlika između Edmoda i Facebooka zamjetna je u isporuci nastavnih sadržaja i u alatima za komunikaciju i suradnju. S tim u vezi, studenti su naveli da im je suradnja i komunikacija na društvenoj mreži Facebook dostupnija zbog programskog alata „chat“ i slanja privatnih poruka. Prednost u procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja ima društvena mreža Edmodo zbog mogućnosti dijeljenja sadržaja (biblioteka), ispitivanja znanja pomoću kviza, formiranja grupa s kodovima te mogućnosti pristupa i sudjelovanja roditelja u nastavi.

Ključne riječi
Edmodo; Facebook; oblikovanje nastavnog sadržaja; vrednovanje oblikovanih nastavnih sadržaja

Hrčak ID: 136068

URI
https://hrcak.srce.hr/136068

[engleski]

Posjeta: 2.015 *