APA 6th Edition OSLIĆ, J. (2015). Ususret Vjekoslavu Bajsiću. Bogoslovska smotra, 85 (1), 25-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/138478
MLA 8th Edition OSLIĆ, Josip. "Ususret Vjekoslavu Bajsiću." Bogoslovska smotra, vol. 85, br. 1, 2015, str. 25-40. https://hrcak.srce.hr/138478. Citirano 16.01.2021.
Chicago 17th Edition OSLIĆ, Josip. "Ususret Vjekoslavu Bajsiću." Bogoslovska smotra 85, br. 1 (2015): 25-40. https://hrcak.srce.hr/138478
Harvard OSLIĆ, J. (2015). 'Ususret Vjekoslavu Bajsiću', Bogoslovska smotra, 85(1), str. 25-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/138478 (Datum pristupa: 16.01.2021.)
Vancouver OSLIĆ J. Ususret Vjekoslavu Bajsiću. Bogoslovska smotra [Internet]. 2015 [pristupljeno 16.01.2021.];85(1):25-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138478
IEEE J. OSLIĆ, "Ususret Vjekoslavu Bajsiću", Bogoslovska smotra, vol.85, br. 1, str. 25-40, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138478. [Citirano: 16.01.2021.]
Sažetak Članak o Vjekoslavu Bajsiću podijeljen je na tri tematske cjeline. U prvoj tematskoj cjelini prikazan je životopis Vjekoslava Bajsića, uglednoga dugogodišnjeg profesora filozofije na Katoličkom bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (dalje: KBF). U drugoj tematskoj cjelini razmatra se Bajsićevo profesorsko djelovanje na KBF-u i naposljetku u trećoj tematskoj cjelini razmatraju se tri temeljne postavke Bajsićeve filozofije. Prva temeljna postavka na kojoj počiva njegova cjelokupna misao jest dijalog, odnosno dijaloško mišljenje. Druga temeljna postavka njegova filozofiranja sastoji se u ideji integritas, koju crpi iz srednjovjekovne filozofsko-teološke baštine. I naposljetku, treća temeljna postavka njegove filozofije usmjerena je na granična pitanja filozofije i znanosti, odnosno na granična pitanja religije i znanosti. Iz svega rečenoga vidljivo je da se Bajsićeva filozofija prije svega zanima za »bazen općeljudskoga«. Taj »bazen općeljudskoga« zapravo je bazen općih ljudskih vrijednosti i općih ljudskih postignuća i mogućnosti. Može se zaključno reći da Bajsićeva filozofija koja se orijentira i usmjeruje na »bazen općeljudskoga« zapravo prelazi u jednu filozofiju kulture.